“Sex without love is an empty experience, but, as empty experiences go, it's one of the best.”



Woody Allen




Name:

Komentarze:

04.05.2007, 19:39 :: 83.23.147.218
rafaelvdv
jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma,,, czy jakos tak :D

03.05.2007, 20:41 :: 62.21.75.208
m00na
hmm... punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :P

03.05.2007, 20:34 :: 83.20.120.136
Am ^^
Puste czy nie puste, co to za różnica :P Ważne że jest fajnie :P

03.05.2007, 14:20 :: 62.21.75.208
m00na
tak jak zacytowałam Allena, który ujął to najlepiej ;)

może przetłumaczę:

"Seks bez miłości to puste doświadczenie. Ale wśród pustych doświadczeń to jedno z najlepszych."

chyba nikt temu nie zaprzeczy ;-)

03.05.2007, 00:33 :: 83.23.35.47
dzyniu
a czy ja gdzies w swoim poscie ustosunkowalem sie do tego stwierdzenia? ;)

02.05.2007, 23:36 :: 83.4.10.50
szym
no i co? to źle?
nie oszukujmy się, każdy lubi dobre pieprzenie xD

02.05.2007, 23:20 :: 83.23.35.47
dzyniu
ktos kiedys tak powiedzial: seks bez milosci to zwykle pieprzenie...

02.05.2007, 22:25 :: 62.21.75.208
m00na
life is too short to say no.

;-)))

02.05.2007, 22:11 :: 83.4.10.50
simon86
mrau.
szkoda tylko, że nikt nie podziela moich upodobań ;-(

02.05.2007, 21:39 :: 83.20.94.136
Mar
masowe wpisy;P

fantazja;) wiesz.
tylko brakuje mi zawiazanych oczu u faceta;P ale zawsze moze to bys inspiracja:P:P